Har du spørgsmål? Her kan du læse svar på ofte stillede spørgsmål, som vi modtager fra kunder

Afbetalingsløsning

Hvor længe skal jeg afbetale?

Du skal afbetale i det antal rater, som du vælger ved oprettelsen. Vælger  du f.eks. at afbetale over 12 måneder, så afbetaler du kun i de 12 måneder.

Skal jeg betale noget yderligere efter sidste rate?

Nej, der er ingen skjulte ekstra gebyrer  eller omkostninger. Vi arbejder med fuld gennemsigtighed, og derfor er der ingen grund til bekymring når sidste rate er betalt.

Kan jeg betale min service ud, hvis jeg ikke ønsker og afbetale mere?

Ja absolut. Vores afbetalingsløsning tilbyder vi, som en form for starthjælp til vores kunder. Derfor tilbyder vi naturligvis også muligheden for at betale det sidste ud, hvis man ønsker dette.

ePay betalingsløsning

Skal jeg selv sørge for noget ved oprettelsen?

Både ja og nej. Vi sørger for at lave ansøgningen for dig. Det eneste du skal gøre er at udfylde og underskrive et digitalt dokument, som vi sender dig. Derfra går alt helt automatisk, og vi sørger naturligvis for at indsætte de relevante betalingsvilkår, som ePay forlanger, på din hjemmeside/webshop.

Hvordan opsætter jeg ePay på min webshop/hjemmeside?

Bare rolig, dette klarer vi for dig!

Hvordan hæver/tilbagebetaler jeg?

Som standard opsætter vi din løsning til at kunne hæve/tilbagebetale direkte på din hjemmeside/webshop inde under dine ordrer. Du går blot ind under den ordre, du ønsker at hæve/tilbagebetale på og trykker på ”hæv/tilbagebetal”. Derefter går der ca. 2-5 bankdage, inden betalingen kan ses på din/kundens bankkonto.

Yder i support?

Ja absolut. Som ePay forhandler, står vi for ALT support der har med din ePay aftale at gøre. Så tøv endelig ikke med at oprette en supportsag via dit kundelogin

Kan jeg modtage abonnementsbetalinger?

Selvfølgelig. Du skal blot oplyse os om dette ved oprettelsen eller oprette en supportsag via. dit kundelogin. Så tilføjer vi dette til din løsning

Grafisk design

Hvilke filer får jeg tilsendt, når det grafiske design er færdigt

Vi sender originalfilen, en jpg fil og en png fil. Derudover sender vi naturligvis også dit logo i farver og i sort/hvid, såfremt du har bestilt dette.

Kan jeg få tilrettet det grafiske design under og efter designprocessen?

Ja det kan du tro! Som minimum har du 2 korrekturgange igennem designprocessen. Efterfølgende tilretninger, tager vi os ligeledes af. Du skal blot oprette en supportsag

Står i også for trykkeprocessen?

Nej, desværre ikke. Vi kan anbefale, at du gør brug af LaserTryk til dette.

Hjemmesider og webshops

Kan jeg selv redigere i min hjemmeside/webshop?

Som udgangspunkt ja, men vi anbefaler, at du KUN lægger tekst op. Man kan nemt komme til at ”ødelægge” noget ved designet, hvis man roder for meget ved det.
Man skal være opmærksom på, at i tilfælde af, at man vælger at redigere andet end tekst, så er det på eget ansvar, da vores support IKKE dækker dette

Kan jeg selv lægge nye varer op på min webshop?

Ja absolut. Her kan du finde en undervisningsvideo i vores kartotek der viser, hvordan du gør. Se videoer her

Skal jeg selv stå for opdateringer på min hjemmeside/webshop?

Som udgangspunkt ja. Har du en supportaftale hos os, klarer vi dette for dig. Ønsker du at oprette en supportaftale, så skal du blot klikke her. Eller på dit kundelogin.

Hosting

Hvordan finder jeg min e-mail?

Du kan nemt logge ind på din webmail via webmail linket, som du finder i toppen af vores hjemmeside.

Kan jeg få opsat min e-mail til Outlook?

Ja, det kan du tro du kan. Du skal blot følge denne vejledning. Oplever du problemer undervejs, så kontakt os endelig.

Hvad gør jeg hvis mit webhotel mangler plads?

Der er flere ting der kan spille ind, hvis du oplever pladsmangel på dit webhotel. Du kan prøve følgende inde på din hjemmeside/webshop:
Slet unødvendige billeder og/eller sider. Løser dette ikke problemet, anbefaler vi, at du opgraderer til en større pakke